Mark Ritson: TikTok nie je nič nové. Je to len ďalšia reklamná platforma
Až 17 miliónov spotrebiteľov v UK trávi denne 66 minút na TikTok-u, ktorí túto aplikáciu v priemere otvoria 13-krát za deň. Áno, TikTok sa tvári ako nová progresívna sociálna platforma, ktorá sa stala na rozdiel od duopolu Facebook & Google „novou hrou v meste“. No podľa názoru Marka Ritsona ide len o „tanec“, ktorý sme videli už veľakrát predtým. Ale čas ukáže, že ide len o nové médium, ktoré sa postupne premení na veľmi tradičný model marketingovej komunikácie. Ak vás zaujímajú aj takéto strategicko-filozofické úvahy na tému sociálnych sietí, a to k tomu od osobnosti ako je Mark Ritson, nech sa páči na portáli Marketing Week.
@markritson : Although its strapline, ‘Don’t Make Ads, Make TikToks’, touts it as revolutionary, TikTok will soon reveal itself to be another ‘traditional’ ad business, as its own media strategy makes clear.https://t.co/EaLap7ihJq
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) October 12, 2020