Mark Ritson: TikTok nikto neporazí tak, že sa stane jeho klonom
Mark vymenúva 4 benefity TikToku: (1) veľká základňa používateľov; (2) 45 minút, ktoré títo používatelia strávia v priemere denne na webe, čo je najviac zo všetkých social media užívateľov; (3) vhodný dizajn platformy na mix reklamy v nekonečnom video TikTok streame; (4) najrýchlejší rast počtu užívateľov v histórii. A práve tieto atraktory lákajú iné platformy, aby sa opičili, najmä Instagram. Pýtate sa, čo je na tom zlé? Orientácia na konkurenta (kde zostala orientácia na zákazníka?!). A riziko sa znásobí potom, ako začnete replikovať kroky konkurenta. Aj jedno z 22 večných marketingových zákonov hovorí, že lepšie je byť prvý ako lepší. Prečítajte si ďalšie Markove argumenty, prečo nie je dobré hazardovať s kľúčovou kompetenciou na základe úspechu konkurenta. Poučné čítanie na portáli Marketing Week.
Foto: pixabay.com; @motionstock'The TikTokification of social media is one of the biggest strategic errors in decades.' @markritson https://t.co/6gT9bGXjy0
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) August 13, 2022