MARKETER!S LIVE: Ako Dedoles využil koronu a ... „zvíťazil"

Kto by dnes nepoznal Dedoles a jeho reklamu so škrečkami v ponožkách poskakujúci na mystickú africkú hudbu... Niekoho pobavila, niekoho otrávila a niektorí si možno na jej základe aj kúpili veselé ponožky. No čísla a dáta ale niekedy nepustia. V online diskusii MARKETER!S LIVE s Richardom Marečkom, Head of Brand Strategy Dedoles sme sa okrem iného dozvedeli, že priradenie značky k reklame malo koeficient 0,94, spontánny popis reklamy dosiahol 55 %, páčivosť 83% a medziročný nárast predaja v apríli dosiahol neuveriteľných 500%! Pozrite si diskusiu zo záznamu z Facebooku-u Marketeris.sk a dozviete sa nielen horúce dáta z kampane Dedolesu, ale aj ďalšie užitočné informácie o tom, ako značka Dedoles dokázala využiť koronakrízu vo svoj prospech a aj to, ako sa má robiť efektívny marketing na základe vedeckých výskumov a poznatkov.