MARKETER!S NEWS: PR a digitálna branža oceňovali + ďalšie novinky z agentúr

Po 2 rokoch sa digitálna branža stretla naživo na galavečeri Digital PIE, a nebol to „1. apríl“! Z 38 Nominees bolo udelených 16 ocenení Digital PIE v 4 kategóriách − Performance, Idea, Execution a Digital Media Solution. This is Locco sa stala najúspešnejšou agentúrou večera už tretíkrát po sebe. Porota udelila aj Digital Special Award, ocenenie za prínos v digitálnom marketingu, Magistrátu hlavného mesta SR Bratislavy a titul Digital Rising Stars si odniesla agentúra Posted. Ak ste zvedaví, ktoré práce prešli do finále a ktoré získali „koláč“, pozrite si výsledky priamo na portáli Digital PIE.

17 kategórií, 24 bronzových, 19 strieborných a 20 zlatých PR ocenení − to je stručná charakteristika 12. ročníka najlepších PR projektov za uplynulý rok. Grand Prix získala kampaň spoločnosti LIDL Slovensko Rôzni=Rovní od agentúr Slovák and Friends a SKPR STRATEGIES. Za PR osobnosť roka porota vyhlásila Antona Molnára zo spoločnosti Slovnaft. Mimoriadne ocenenie Unikátny PR počin získala facebooková stránka Hoaxy a podvody Polícia SR, ktorá odhaľuje klamstvá šíriace sa internetom. Ak ste zvedaví, ako vyzeralo online vyhlasovanie, pozrite si celý stream, ktorý zdieľala asociácia PR agentúr SR a ak chcete spoznať ocenené práce, skočte na portál prokop.online.

Ak vás zaujímajú nové kampane, či ďalší noví klienti vašich konkurentov, pozrite si výber najdôležitejších noviniek z agentúr zverejnených na sociálnych sieťach:

AMI Communications Slovakia: Garfield FILM začína profesionálne teasovať novú slovensko-českú rozprávku Zakliata jaskyňa

BOOSTAGENCY: Agentúra získala nového klienta, dodávateľa digitálnych riešení, Stell+ERP

daren&curtis: Stavebná firma Strabag Slovensko zhodnotila poslednú Employer branding kampaň

SCR interactive: pumpabeton.sk je nový klient agentúry

Kreatívna Dvojica: Iva Hornická Pacoňová bude v porote tohtoročného Golden Drum Spolu, ktorá vyhodnotí najlepšie multikanálové kampane v Európe

Jandl: COOP Jednota v novom spote vsadila na peknú Morenu, ktorá je celá z jedla

SKPR STRATEGIES: Agentúra ukončila polročný komunikačný maratón Expo 2020 Dubaj

1st CLASS AGENCY: Začali organizačné a komunikačné prípravy na 23. ročník McDonald’s Cupu

Trumpeter: Agentúra zastreší komunikáciu podujatia Dobrovoľník roka 2021, pro bono

Artexe: @sushiya_foodatelier otvárala novú prevádzku, čo vyžaduje aj novú komunikáciu

Etarget Slovensko: Ivana Hornáčková Cibulková odprezentovala technologické novinky, ktoré pomáhajú zvýšiť zásah a budovať komplexné povedomie o politických kandidátoch v online svete na špeciálnom politickom webinári Marketing Rulezz

Triad Advertising: VÚB banka získala ocenenie Najlepšia banka na Slovensku od Global Finance

Zaraguza: ZSE v kampani ukazuje ľuďom, ako môžu byť ohľaduplní k prírode

Trumpeter: Sika Slovensko, dodávateľ materiálov a riešení pre stavebníctvo a priemysel, v živom vstupe na RTVS odprezentovala, ako sa na jar postarať o dom či byt

Grape PR: PRETO Ryba Žilina reaguje na meniace sa trendy v stravovaní a rozširuje ponuku lahôdok pre vegánov

Foto: marketeris.sk; @aprsr.