MARKETER!S News: TOP novinky z reklamnej branže (39)
Týždeň sa niesol v duchu ADMA academy, lebo 3.10.2019 začína kurz digitálneho marketingu,
v LJSTUDIOcreatives vytvorili novú identitu pre Tami − Tatranskú mliekareň,
PS:Digital podporila klimaštrajk novými AR filtrami
a spustila novú podnikateľskú kampaň pre Tatra banku,
Elite Solutions začala žať úspechy s nástrojom UXtweak v spolupráci s STU,
dotcom.sk začína točiť vlogy, prvý je z Tesco zástavky v Žiline,
Invelity vytvorilo nový e-shop pre značku MADMONQ,
Kremsa Digital organizovala súťaž pre klienta Summit Motors Bratislava,
Made by Vaculik dala Ralfovi v novom spote pre Reiffeisen banku schopnosť uviesť predmety do levitácie
a spojením piva Krušovice a divadla sa printy agentúry Made by Vaculik dostali až na Ads of the World,
Wiktor Leo Burnett prichádza s novým spotom na produkt Dospinox, ktorý vás zaručene uspí,
MARK BBDO vytvorila s nádejným olympionikom Jánom Volkom reklamu pre SWAN,
SKPR STRATEGIES uvádzala voňavé novinky AVON-u s divou Darou Rolins,
1st CLASS AGENCY vyhlásila 22. ročník McDonalds Cup pre školy,
SpicyBrown ako hlavný partner zabezpečovala festival Hudobné leto v Trenčianskych Tepliciach
a leto uzatvárala v parku FOOD FEST-om.