MARKETER!S News: TOP novinky z reklamnej branže (39)

Týždeň sa niesol v duchu ADMA academy, lebo 3.10.2019 začína kurz digitálneho marketingu,

v LJSTUDIOcreatives vytvorili novú identitu pre Tami − Tatranskú mliekareň,

PS:Digital podporila klimaštrajk novými AR filtrami

a spustila novú podnikateľskú kampaň pre Tatra banku,

Elite Solutions začala žať úspechy s nástrojom UXtweak v spolupráci s STU,

dotcom.sk začína točiť vlogy, prvý je z Tesco zástavky v Žiline,

Invelity vytvorilo nový e-shop pre značku MADMONQ,

Kremsa Digital organizovala súťaž pre klienta Summit Motors Bratislava,

Made by Vaculik dala Ralfovi v novom spote pre Reiffeisen banku schopnosť uviesť predmety do levitácie

a spojením piva Krušovice a divadla sa printy agentúry Made by Vaculik dostali až na Ads of the World,

Wiktor Leo Burnett prichádza s novým spotom na produkt Dospinox, ktorý vás zaručene uspí,

MARK BBDO vytvorila s nádejným olympionikom Jánom Volkom reklamu pre SWAN,

SKPR STRATEGIES uvádzala voňavé novinky AVON-u s divou Darou Rolins,

1st CLASS AGENCY vyhlásila 22. ročník McDonalds Cup pre školy,

SpicyBrown ako hlavný partner zabezpečovala festival Hudobné leto v Trenčianskych Tepliciach

a leto uzatvárala v parku FOOD FEST-om.