Marketing Punk: Pozrite, čo hovorí Mark Ritson o marketingu v čase korony

„V kríze padnú na hubu všetky značky, ale tie silné sa z nej rýchlejšie pozviechajú. A ak počas následnej recesie udržíte alebo ešte lepšie zvýšite výdavky do médií, vaša značka bude viac vidieť. Po skončení recesie zvýšite svoj trhový podiel.“ To sú dve dobré poznámky ku kríze a následnej recesii, ktoré z webináru Marka Ritsona vytiahol Rišo Mareček, protagonista blogu Marketing Punk. Ďalšie zaujímavé Rišove poznámky či komentáre nájdete na samotnom FB poste Marketing Punk a pokiaľ vás táto téma zaujala viac, ako by ste si chceli pripustiť, odporúčame si pozrieť celý webinár, ktorý Mark Ritson pripravil pre Marketing Week. A keď vás trápi otázka, či vypínať alebo nevypínať reklamu v týchto neistých časoch, odpoveď nájdete medzi 36. a 45. minútou.