Marketing RULEZZ 2024: Ako KEYNOTE príde aj Colin O´Toole z Mondelēz!

Colin O'Toole, Marketing Director Czech, Slovak & Hungary zo spoločnosti Mondelēz International príde na konferenciu Marketing RULEZZ 2024 porozprávať o tom, ako sa riadi taká veľká a úspešná značky ako Cadbury a ako sa dá uspieť nielen šialenou kampaňou, ale aj systematickým marketingom. Colin je marketingový mág, ktorý úspešne nadviazal na slávnu kampaň Cadbury´s Gorilla, takmer desať rokov pôsobil na viacerých trhoch vo farbách Mondelēz International a je spojený najmä so značkou Cadbury. Tú slovenskí marketéri a admani poznajú nielen z obchodov, ale najmä ako slávnu kampaň Gorila – 90 sekundový TV a videospot s chytľavou pesničkou Phila Collinsa „In the Air Tonigh“. Kampaň okrem množstva iných ocenení získala aj Film Grand Prix v roku 2008. A práve na ňu Colin O’Toole o sedem rokov neskôr nadviazal sériou rovnako úspešných virálnych videí pre značku Cadbury. Viac si o tom prečítajte TU.

Témou tohtoročnej konferencie Marketing RULEZZ je „Riding the WAVES“ a konať sa bude 20. 11. 2024 v Starej tržnici v Bratislave. Chýbať nebude ani poriadny networking a afterka s vyhlasovaním Digitálnej agentúry roka 2024. A budú tam opäť všetci!

Využite ponuku najvýhodnejších cien Super Early Birds lístkov na Voľné sedenie s registráciou do 31.7.2024 so zľavou 66 € zo základnej ceny!