Marketing RULEZZ 2025: Spoznajte 4 hlavné programové bloky konferencie!
„Marketing nie je o kompromisoch. Je o schopnosti zvládať protiklady – brand vs. performance, dáta vs. emócie či technológie vs. kreativita,“ hovorí Peter Šebo, programový líder konferencie Marketing RULEZZ.
A presne o tom bude tohtoročný ročník Marketing RULEZZ – Double IMPACT ako odpoveď na výzvy dnešného sveta. Marketing, ktorý má dvojitý dopad: na značku aj na biznis. Pozrite si 4 hlavné programové bloky, ktoré „odomknú“ Double IMPACT 20. novembra 2025 v Starej tržnici v Bratislave na najväčšej marketingovej konferencii Marketing RULEZZ na Slovensku.
1. Opening Keynotes: IMPACT Unlocked
Začíname vo veľkom štýle! Ikony marketingu z celého sveta odhalia, ako uvoľniť Double IMPACT spájaním stratégií, kreativity, dát a emócií v čase, keď sa mení úplne všetko. A ako keynote spíkerka nielen tohto bloku, ale celej konferencie, vystúpi profesorka Rachel Kennedy, spoluzakladateľka Ehrenberg-Bass Institute a pravá ruka Byrona Sharpa!
2. Tools of IMPACT: Data & Creativity in Motion
Najsilnejšie kampane vznikajú tam, kde dáta rozumejú emóciám a technológie slúžia tvorivosti. Predstavíme nástroje, ktoré premieňajú marketing na pohybovú rovnicu s reálnym dopadom. Ako keynote v tomto bloku vystúpi Paul Scannell, Managing Director EMEA z Goat Agency zo skupiny WPP.
3. IMPACT in Action: Brands That Got It Right
Reálne kampane, reálni ľudia, reálne výsledky. Inšpirujte sa značkami, ktoré dokázali zladiť protiklady a v praxi naplniť víziu Double IMPACT. Určite si bude zaujímavé inšpiratívne pozrieť keynote spíkerku Slavku Jančíkovú, Vice President Marketing EMEA z Foot Locker.
4. Next-Level IMPACT: Creativity, Innovation & The Future
Kam smeruje kreativita, keď ju poháňajú nové technológie? Inovácie, ktoré menia spôsob, ako značky tvoria, komunikujú a rastú. Ako keynote spíkerka príde na tieto otázy dať odpovede Livia Fioretti, Director of Insights z TrendWatching.
A k tomu desiatky ďalších spíkrov na celkom 4 pódiách počas celého dňa v bratislavskej Starej tržnici. A k tomu skvelý networking a afterka s vyhlásením Digitálnej agentúry roka 2025! To všetko na Marketing RULEZZ – Double IMPACT.