Marketing RULEZZ: Ako keynote vystúpi Rachel Kennedy, pravá ruka Byrona Sharpa!

Až z Austrálie príde na Marketing RULEZZ 2025 - Double IMPACT profesorka Rachel Kennedy, spoluzakladateľka svetoznámeho Ehrenberg-Bass Institute a blízka spolupracovníčka Byrona Sharpa, autora kníh How Brands Grow! Profesorka Rachel Kennedy prvý krát vystúpi na Slovensku a aj vy si môžete naživo vypočuť, prečo treba brať marketingové pravidlá založené na výskumoch a dôkazoch vážne.

Rachel Kennedy patrí medzi 1 % najcitovanejších výskumníkov v oblasti reklamy na svete a spolu s Byronom Sharpom a tímom Ehrenberg-Bass Institute stojí za revolučným poznaním o tom, ako značky skutočne rastú a prečo intuitívne marketingové pravidlá často neplatia. Prednáša na svetových fórach od Cannes Lions po WARC, radí gigantom ako Unilever, Mars, Google či HSBC.

Témou tohtoročnej konferencie Marketing RULEZZ je „Double IMPACT!“ a konať sa bude 20. 11. 2025 v Starej tržnici v Bratislave. Chýbať nebude ani poriadny networking a afterka s vyhlasovaním Digitálnej agentúry roka 2025. A budú tam opäť všetci!

Využite ponuku najvýhodnejších cien Super Early Birds lístkov na Voľné sedenie s registráciou do 31.7.2025 so zľavou 80 € zo základnej ceny! V ponuke ešte 4 posledné VIP stoly!