Marketing RULEZZ: Rachel Kennedy ako KEYNOTE, pozrite si ďalších TOP spíkrov!

Viete, ako rastú značky? Dostupnosťou! Rachel Kennedy z renomovaného Ehrenberg-Bass Institute prichádza ako keynote na Marketing RULEZZ – Double IMPACT a má na to dôkazy!

Rast značiek nie je náhoda, ale dôsledok dostupnostimentálnej aj fyzickej.

Mentálna dostupnosť znamená, že si na vašu značku zákazník spomenie v čo najviac nákupných situáciách.

Fyzická dostupnosť zabezpečí, že si ju dokáže aj ľahko kúpiť – bez prekážok

Rachel vie, ako tieto dva piliere vytvárajú pozitívny cyklus rastu:

Viac ľudí → častejšie nákupy → väčší podiel na trhu.

Aj preto v dnešnom marketingu, reklame a komunikácii sa neoplatí spoliehať sa len engagement alebo storytelling – ale je potrebné budovať značku, ktorá je ľahko na očiach a ľahko na dosah!

Pozrite si aj ďalších TOP spíkrov:

Nenechajte si ujsť exkluzívne vystúpenie profesorky Rachel Kennedy, Associate Director v Ehrenberg-Bass Institute a pravej ruky celosovetovo rešpektovaného Byrona Sharpa ako aj ďalších TOP spíkrov na konferencii Marketing RULEZZ – Double IMPACT v bratislavskej Starej tržnici 20. novembra 2025Najvýhodnejšie registrácie len do 31. júla 2025 TU.

Ak to myslíte s vašou značkou a s vaším marketingom trocha vážne, tak si prebehnite aktuálny rozhovor Rachel Kennedy s Andrew Mitrakom z Google Workspace a uvidíte sami, že to stojí na aspoň zamyslenie!

(Informácie z tohto rozhovoru boli použité aj v tomto článku)