Marketing značky: Podporujete aktivity Pride? Tak nezabudnite byť autentickí!

Čím sú tohtoročné dúhové pochody výnimočné? Tým, že je 50. výročie série demonštrácií v manhatanskej časti Stonewall Inn v New Yorku, ktorý odštartoval oslobodzovanie LBGTQ komunity. A to už je poriadny dôvod pre značky, aby sa k takejto sociálnej sile prihlásili. Ale ako to už býva, každá minca má dve strany. Dúhový háv nemusí priniesť žiadne výhody značkám, ktoré sa k podpore prihlásili len na oko, na poslednú chvíľu, alebo len smerom von, nie aj dovnútra organizácie, čo pôsobí nepresvedčivo a kontraproduktívne. Prečítajte si tento poučný textík PR News, ktorý upozorňuje značky na to, že v prvom rade treba dbať na autenticitu, nadčasovosť a úprimnú prajnosť tak, aby sa nedala zameniť na oportunistickú zištnosť.

A okrem iného sa môžete zamyslieť aj nad slovenskými značkami, ktoré sa prihlásili k podpore spoločenskej menšiny, či to je naozaj krok správnym smerom, najmä keď v DNA značky máte Slovensko a k nemu rodinu alebo hromadnú prepravu osôb.