Marketingová psychológia: Ako psychológia ovplyvňuje Inbound Marketing
Marketing je vlastne do emócií zabalená komunikácia správneho posolstva, správnym ľuďom, v správnom čase a na správnom mieste. Preto začlenenie marketingovej psychológie do marketingovej stratégie zlepšuje účinnosť vášho inbound marketingu. Na nezvyčajný textík o inbound marketingu ovplyvnenom marketingovou psychológiou, neuromarketingom a segmentáciou komunitu marketérov upozornil neuromarketér Roger Dooley.
Rogera môžete vidieť a počuť na Slovensku 23. novembra 2021 na konferencii Marketing RULEZZ 2021: Ready for new marketing, kde vystúpi ako keynote spíker. Neuromarketing 2.0 coming soon!
Obrázok: blog.hivedigitalstrategy.comPsychology & Inbound Marketing #Neuromarketing #Business https://t.co/s9aV0duu3z via @HIVE_Strategy pic.twitter.com/uSpO5nJiN7
— Roger Dooley (@rogerdooley) October 4, 2021