Marketingová psychológia: Ako využiť emocionálnu inteligenciu detí v PR
Ak tvoríte PR kampaň, ktorej súčasťou sú aj deti a jej cieľom je urobiť niečo „dobré pre ne a budúci svet“, potom vedzte, že dnešné deti potrebujú viac sociálnych zručností, a to kombináciu upokojenia, súcitu a mať jasno v tom, čo je správne. Navyše nutne budú potrebovať aj vzdelávanie v emocionálnej inteligencii, ktorá obsahuje sebauvedomenie, plánovanie a kontrolu, empatiu, či istý etický vzhľad. Vedeli ste, že už 7 ročné deti môžu riešiť sociálne rozhodnutia a zistiť, ako sa ľudia cítia pri krádeži ceruzky a 14 ročné môžu riešiť otázky, ako odmietnuť drogy a pritom si udržať priateľov? Ak hľadáte koncept pre zmysluplný projekt v rámci PR alebo marketingu pre deti, potom blog Daniela Golemana vás môže inšpirovať práve tým, že poukazuje na riešenie toho, čo nik nerieši a pritom to deti potrebujú − emocionálnu a sociálnu inteligenciu.