Marketingová psychológia: Čo robí rozdiel medzi márnotratnosťou a šetrnosťou
Obe vlastnosti − stratégie sú zakorenené hlboko v ľuďoch a stres ich ešte zvýrazňuje. Dokonca rozdiel medzi nimi netvorí ani sebakontrola, či výška zárobku. Pointou je výchova, emocionálne napojenie na peniaze, teda mix vnútorných prednastavení a okolia. Spoznajte podstatu oboch cieľových skupín, aby ste ich mohli efektívnejšie oslovovať, lebo jedni zažívajú muky, keď musia kupovať a druhí zase, keď si radosť nakupovaním robiť nemôžu. A ak vás téma zaujíma, rozšírte si prehľad aj o podstatu štedrosti, opaku egoizmu.
The psychological difference between spenders ?️ and savers ? ? (and what your habits say about your personality).https://t.co/7x1tAG0eMY.
— Marketing Brainology (@marketingbraino) November 30, 2020
Foto: www.cnbc.com; Nina Vartanava / EyeEm | Getty Imageshttps://t.co/EmyKquCJ2l
— Marketing Brainology (@marketingbraino) November 30, 2020
What are the brain ? differences of compassionate ? people? ? #neuroscience #compassion #selfimprovement #growth