Marketingové stratégie: Philip Morris chce ponúkať životné poistenie
Marketingovou stratégiou tradičnej tabakovej spoločnosti Philip Morris sa paradoxne stáva boj proti fajčeniu. Po zavedení zahrievaných e-cigariet iQOS, ktoré majú vytlačiť tradičné cigarety z trhu, prichádza Philip Morris aj s ponukou životného poistenia. Mesačná poistka bude začínať na sume 5£, čo je vlastne cena jedného balíčka Marlboro Lights a pokiaľ ste používateľ tabakového produktu iQOS, môžete získať z tohto poistného zľavu až 50%. Nefajčite cigarety, prejdite na iCOS a my vás za to odmeníme výhodnou životnou poistkou – aj tak sa dá interpretovať posolstvo aktivít PM, čo z marketingového hľadiska dáva zmysel. Avšak portál Marketing Week, ktorý túto informáciu priniesol, si zároveň kladie aj otázku, do akej miery takéto aktivity môžu v publiku zanechať „bad taste".
So... tobacco giant Philip Morris is selling life insurance. Yep. @EJH_1989 weighs in ?https://t.co/XfwCMn1jZI
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) April 29, 2019