Marketingové trendy na YouTube: Publiká aj videá sú stále „zelenšie“

Viete, že ekopriateľstvo sa stáva aj na YouTube silnejúcim trendom? V roku 2018 služba zaznamenala nárast nahraných videí s pojmom „udržateľný“ o 190%, vrátane tých od youtuberov a navyše ešte aj 13-násobné zvýšenie počtu zobrazení týchto videí. Prečo? Lebo ľudia chcú pochopiť širšie súvislosti s produktami, ktoré kupujú: Ako vznikajú, odkiaľ pochádzajú, ako s nimi nakladať, ako ich používať, či sú etické, netoxické...

Rovnako vlani v októbri sedem násobne stúpol počet prehratých videí s pojmom „clean beauty“.

A počet videí súvisiacich s trvalo udržateľným životným štýlom, ktoré poskytujú tipy na ekologickejšie správanie sa v roku 2018 zdvojnásobil v porovnaní s rokom 2107. V blogu na Think with Google sú aj ďalšie fakty, ktoré nasvedčujú, že divákov ťahajú zelené videá stále viac a viac. Zvážte, či je vaša značka spôsobilá surfovať na zelených trendy vlnách a ak áno, začnite lepšie oslovovať spotrebiteľov s trvalo udržateľnou orientáciou.