Michal Čuridlo: Na čo nám je neuro analýza pozornosti v performance agentúre?

Princíp Neuro analýzy je jednoduchý. Najskôr treba zistiť, koľko námahy musí mozog zákazníka vynaložiť na spracovanie reklamy a potom, nakoľko je to, čo sa do mozgu už dostalo, zrozumiteľné. Keďže oba parametre ovplyvňujú nielen zapamätateľnosť, ale aj mieru prekliku, je využitie Neuro analýzy pozornosti pomocou AI a následnej optimalizácie kreatív výborný nástroj pre performance agentúru. Objavte tento na Slovensku unikátny postup v agentúre iFocus a jeho prínos z blogu Michala Čuridla, zakladeteľa a CEO agentúry.

Michalovu prednášku plnú case studies rôznych typov testov pozornosti kreatív v agentúre iFocus si môžete pozrieť na online konferencii Neuro & AI RULEZZ Špeciál, ktorú prinášajú TheMarketers.biz a VOYO dňa 12.6.2024. Zverejnený je už aj kompletný prehľad spíkrov a spustený predaj lístkov už od 65,- EUR (bez DPH). Neváhajte a rezervujte si čas, aj lístok ešte dnes.

Foto: www.ifocus.sk.