Najvýznamnejšie branžové asociácie a ich témy na MARKETING RULEZZ 2023

Asociácie ADMA, APRSR a IAB Slovakia, ako odborní garanti konferencie Marketing RULEZZ 2023, prinášajú vo svojich panelových diskusiách a workshopoch viaceré nové a exkluzívne témy. Pozrite si ich prehľad.

ADMA: Toto je nová generácia v marketingu!

Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) sa podujala otvoriť tému, ktorá je čoraz aktuálnejšou naprieč všetkými odvetviami kreatívneho priemyslu: je komunikačný biznis stále príťažlivým pre mladé talenty? Veľa napovedia výsledky najväčšieho prieskum na vysokých školách so zameraním práve na marketing a reklamu. Chcú mladí ľudia vôbec pôsobiť v marketingu po skončení školy? Ak áno, tak za akých podmienok? Čo od zamestnávateľa očakávajú? V panelovej diskusii nebudú chýbať zástupcovia študentov, škôl, zadávateľov ako aj samotné agentúry. Pripravme sa na to, akí ľudia a s akými očakávaniami budú v blízkej budúcnosti hľadať prácu v reklame. Moderuje Rasťo Bahurinský, prezident ADMA a šéf agentúry THIS IS LOCCO.

APRSR: Ako PRežiť v džungli permanentných kríz a komunikačného chaosu?

Akú rolu môže zohrať komunikačný biznis a PR v polarizovanej spoločnosti po parlamentých voľbách 2023? Aké témy by mali zaradiť klienti a agentúry do komunikácie tak, aby boli spoločenské relevantné a zároveň spoločensky zodpovedné? Ktoré nástroje PR, prístupy a mediálne kanály sú efektívne v týchto ťažkých časoch? To sú otázky, o korých budú diskutovať predstavitelia najvýznamnejších PR agentúr združených v Asociácii Public Relations na Slovensku (APRSR). Podkladom pre túto diskusiu budú dáta z prieskumu Go4Insight o komunikačných témach, ktoré rezonovali v roku 2023 medzi marketérmi a ich pohľad na to, ktoré komunikačné témy budú určujúce pre ďalšie obdobie. Diskutovať budú predstavitelia Media Central, SKPR, PRime time, 1st CLASS AGENCY a ďalší.

IAB Slovakia: Retail media - prichádza éra nových „prevádzkovateľov médií"?

Interactive Advertising Bureau Slovakia (IAB Slovakia) je najväčším slovenským digitálnym združením pôsobiacim v oblasti internetovej reklamy a digitálneho prostredia, ktorý združuje 61 aktívnych členov z oblasti vydavateľov, mediálnych a digitálnych agentúr a technologických platforiem. Témou tohtoročného panelu je Retail media marketing. Jeho princípom je, že si značky marketujú svoje produkty na retailových kanáloch obchodníkov typu Nay, Alza či najnovšie i na online trhovisku Kaufland. Títo hráči sa tak dostávajú do pozície prevádzkovateľov médií, na ktorých vedia ponúkať svoj reklamný priestor. Čo z retail marketingu vedia vyťažiť značky? Ako vyzerá retail media novej generácie? Medzi spíkrami uvidíte zástupcov technológie Cruxo, mediálnych agentúr Mindsquared, Digiline a retailerov Nay a Kaufland.

Nenechajte si ujsť tieto TOP odborné branžové témy a príďte si ich pozrieť na 13. ročník najväčšej marketingovej konferencie na Slovensku Marketing RULEZZ 2023: Back to the Roots. Už 22. novembra v Starej tržnici v Bratislave. REGISTRÁCIE TU.