Neuromarketing a spotrebitelia: Prečo je izolácia zlá pre ľudský mozog
Sme v ťažkých časoch, ktorých dôsledkom je karanténa, sociálna izolácia, ale prekvapujúco aj skryté cnosti − disciplínu, trpezlivosť a zodpovednosť. Viete, že osamelosť v karanténe riedi ľudský mozog? a že to môže mať dopad aj na spotrebiteľské správanie sa jedincov? Prečítajte si odborný, ale pritom zaujímavý článok o tom, čo hrozí mozgu počas dlhšej osamelosti, ako sa bráni vlastnej deštrukcii a aj to, ako časom podľahne a zmení sa. Vtedy nastúpia depresie, úzkosti, prídu problémy s uvažovaním a zapamätaním. Možno vám to pomôže nájsť recept na to, ako môže aj vaša značka prepájať ľudí a chrániť ich pred následkami osamelosti.
Ťažká situácia vedie aj k strate humoru. A pozitívny humor je druhou medicínou, lebo zvyšuje optimizmus a znižuje úzkosť a depresie. Druhý odborný článok vám ozrejmí dva pozitívne a dva negatívne štýly humoru a možno nájdete spôsob, ako šíriť ten pozitívny, či už v komunikácii vašej značky, alebo formou user generated content.