Neuromarketing: Korona vyvoláva strach, ale aj priestor pre rast značiek

Aktuálny výskum dokázal, že súčasná ťažká doba vyvoláva strach a úzkosť u väčšieho počtu ľudí, než je tomu obyčajne. To je zlá správa. A ktorá je tá dobrá? Oba stavy, o ktorých sa doteraz myslelo, že sa spájajú s aktivitou v dvoch rôznych oblastiach mozgu, aktivizujú aj inzulu − oblasť, ktorá predpovedá hrozby. A práve inzula za normálnych okolností brzdí naše správanie, ktoré môže viesť k nákupu vecí drahších a iných, než sme zvyknutí. Teraz, táto ťažká doba zaťažuje inzulu, ktorá už ľudí nemusí vždy zabrzdiť pri nákupných alebo osobných rozhodnutiach. Preto sú predpripravení na zmenu zaužívaných rozhodnutí − môžu začať kupovať, čo doteraz nekupovali a robiť to, čo nerobili. A to vytvára, ako píše neuromarketing.sk, „nebývalý priestor pre rast značiek aj osobný rozvoj ľudí“, čo je dobrá príležitosť aj správa, nie?

Foto: www.axios.com