Neuromarketingová psychológia: Ako osloviť kupujúcich podľa typu mysle?

Myseľ pri rozhodovaní o nákupe vytvára príbehy plné bolesti a potešenia. Strata peňazí (platenie) bolí, zisk (emocionálna, materiálna alebo racionálna protihodnota) teší. Z týchto ingrediencií myseľ mieša koktail, z ktorého vznikajú typy spotrebiteľov.

Ak máte širokú cieľovú skupinu, položte si základnú otázku. „Čo robíme pre to, aby našu značku kupoval aj škrob, aj márnotratník, aj priemerný spotrebiteľ?“ A ak vaša značka nie je pre všetkých, potom si položte otázku: „S ktorým typom spotrebiteľa chceme robiť emocionálne a nákupné transakcie, so škrobmi, s márnotratníkmi alebo s kupujúcimi na istotu?

Ak chcete hľadať indície, ktoré vám pomôžu správne zodpovedať vašu základnú otázku, investujte čas do výborného textu. Porozumiete rôznym typom spotrebiteľov aj vďaka insightom z ich mysle. A čo je ešte cennejšie, zistíte, kedy použiť fakty, emócie alebo záruky.