New Coke z roku 1985: Návrat ku failu ako marketingová stratégia značky

Pamätáte sa ešte na rok 1985? Pre firmu The Coca-Cola Company to bol možno najhorší rok v jej histórii, v ktorom utŕžila veľkú hanbu - už pár mesiacov po veľkolepom zavedení jej nového nápoja New Coke ho museli stiahnúť z predaja a vrátiť sa ku starej dobrej Coca-Cola Classic. Zle jazyk v tej dobe tvrdili, že firma Pepsi dala pri tej príležitosti svojim zamestnancom den voľna... Aj preto je to veľká odvaha od značky ako Coca-Cola oprášiť tento starý fail a dať mu novú marketingovú podobu. Takže je tu relaunch New Coke, a to pri príležitosti promovania pokračovania seriálu Stranger Things na Netflixe a len s limitovanou edíciou 500-tisíc plechoviek New Coke. Ponorte sa do odvážnej reklamnej stratégie spolu s portálmi Marketing Punk a PR Daily