Peter Baraník: Ako monetizovať facebookové skupiny?

Facebook aj značky až teraz začínajú monetizovať skupiny, z čoho plynie základná otázka: Na čo je sú vlastne tieto skupiny dobré? Na jednej strane Facebook plánuje preferovať skupiny a na druhej, skupiny pomáhajú návštevnosti, zviditeľňovaniu značiek a vytváraniu komunít ľudí vrátane obsahu tvoreného užívateľmi. O možnostiach a prvých pocitoch z monetizovania Facebook groups sa dozviete z konca rozhovoru vo videu pod postom. Štefan Polgári, managing director Ecommerce Bridge sa o tom zhováral s Petrom Baraníkom správcom viacerých facebookových stránok a skupín. Ak máte záujem vypočuť si celý diel, video aj podcast nájdete v blogu, kde vás možno na začiatku zaujme debata okolo (ne)existencie organického FB traficu, alebo téma o tom, či ja vaša značka tá, ktorá si môže dovoliť robiť clickbaity, alebo či platená reklama stimuluje organic.