Používate v marketingu kvízy? Ak nie, možno robíte chybu

Kvíz je totiž jednoduchý a geniálny nástroj na to, ako sa prostredníctvom dobre zvoleného obsahu dá získať prístup nielen k vašich potenciálnych zákazníkom, ale aj k informáciam o nich samotných. A ako to funguje? Jeden príklad za všetky: obchod z dizajnovým nábytkom Z Gallerie spustil online kvíz zameraný na osobnostný štýl potenciálnych zákazníkov. Tí mohli na ponúkaných ukážkach označiť obľúbené vzoky, sedačku, ktorá sa im najviac páči alebo si vybrať módny štýl oblečenia, ktorý im je blízky. Po zadaní ich emailu im kvíz poslal vyhodnotenie ich osobnostného štýlu a vzápätí im aj doporučil tie produkty, ktoré sa k nemu hodili. Z Gallerie takýmto spôsobom dokázal veľmi efektívne získať množstvo užitočných marketingových informácií.

Ani implementácia kvízov do marketingových stratégií nie je až taká zložitá – existujú už mnohé hotové nástroje ako Playbuzz, Interact či Snapapp. Takže, ak su kvízy v marketingu pre vás novinkou, nič nepokazíte, keď si pozriete praktické informácie aj s ukážkami na portáli DIW. 12 minút.