PR: 5 pilierov vzťahov s verejnosťou a tipy, ako ich implementovať
PR nie je len marketing. Kým cieľ marketingu je zvýšenie tržieb, cieľom PR je tvorba vzťahu verejnosti k značke / firme. K dispozícii je 5 typov vzťahov, s médiami, influencermi, komunitou súčasných a potenciálnych spotrebiteľov. A netreba zabúdať, že do PR patrí aj online komunikácia a krízová komunikácia. V texte, na ktorý komunitu upozornil portál B2B Marketing Zone, nájdete aj odporúčania, ako môžete využiť jednotlivé piliere PR a dennodenne zlepšovať reputáciu vašej značky / firmy.
Obrázok: pixabay.com; @Satheesh Sankaran.Extra! Extra! Read all about it! The 5 types of public relations for creators + how to implement them by @convertkit https://t.co/fsonjWt7TV pic.twitter.com/uoycytPwuz
— B2B Marketing Zone (@B2bMarketingZ) September 11, 2022