PR Guide: Ako urobiť ideálne štruktúrovaný blog

Netreba zdôrazňovať, že dlhý a jednoliaty text je pre čitateľov nečitateľný a ťažko stráviteľný. Dnes žijeme v dobe skratiek, rýchlych, vizuálnych a emotívnych informácií. Ale ako treba postupovať, keď naozaj chcete zverejniť komplexnú informáciu? Riešením je štruktúrovanie obsahu. Pri videách funguje sekvencovanie a podobne to funguje aj pri textoch. Preto štruktúrujte, miesto jedného nečitateľného textu vytvorte klaster článkov. Ako na to, sa dozviete s veľmi názorného, odborného a podrobného návodu, v ktorom je všetko: Výber témy, štruktúrovanie obsahu, vytváranie tématického klastra z 3 až 6 článkov, tvorba pútavých nadpisov, výber a použitie kľúčových slov, zameranie pozornosti na prvý, kľúčový odsek a samozrejme aj výzva na akciu. Tak neváhajte, naštudujte a vyskúšajte si tento guide v praxi, neobanujete, investovaných 15 minút dobre zhodnotíte.