PR tip: Ako dostať tlačovú správu do viac ako 100 médií za menej ako 15 minút

Nové digitálne kanály prinášajú pre komunikačné agentúry zaujímavé možnosti šírenia obsahu a práve to je pointou konkrétnej case study agentúry Neopublic, ktorá ukazuje, ako sa dá dostať obsah do médií rýchlejšie ako kedykoľvek predtým – a to s pomocou Strossle Marketplace. Ide o online nástroj, ktorý vaše texty dostane do 15 minút do stovky slovenských médií, či už riešite krízovú komunikáciu, nový produkt, alebo iné dôležité oznámenie. A výhodou je aj to, že takto spustíte hoci aj kampaň na voľnopredajné lieky bez zbytočných obáv z reštrikcií, ktoré napríklad platia v USA. Množstvo praktických tipov, ako s týmto nástrojom, ktorý vás okamžite prepojí s publikom, pracovať – to všetko v článku Romana Záhorca, managing partnera Neopublic Bratislava a Praha, ktorý priniesol portál Stratégie.