PR v kríze: Ako reagovať na pozitívny test COVID-19 u vášho zamestnanca?
Každý dúfa, že „ja“ tú koronu nechytím, že do „našej rodiny, domu, firmy, ...“ sa nedostane. Chránime sa a stále pre to niečo robíme. Ale náhoda je „blbec“ a korona je veľmi chytľavá a prenosná. Dobré meno značky či inštitúcie potom nezachráni vyhlásenie, že práve my sme mali smolu. Šťastie praje pripraveným a preto je dobré mať pripraviť krízový postup aj na situáciu, keď „sa to už stane" vám či vašim klientom. Pokoj, kontrolovaná komunikácia, kľúčové správy, opatrenia, reakcie, to všetko sú kroky k zabráneniu chaosu, nežiadúcemu nálepkovaniu a možno aj príležitosť na posilnenie dôveryhodnosti. Pozrite si z blogu na portáli PR News sériu odporúčaní, ktoré vás pekne znavigujú.