PR: Zaujali nás 1st CLASS AGENCY, INSTITUTE OF PROMOTION a Seesame

Poctivá remeselná práca alebo "craft" je častokrát viac ako len naleštené pozlátko - aj keď nepúta až takú pozornosť. Práve tento naoko „nudný“ moment nás v poslednom období zaujal medzi slovenskými PR agentúrami:

1st CLASS AGENCY urobila užitočnú pro bono aktivitu pre ľudí z neziskovej organizácie Depaul Slovensko, ktorí pracujú s ľuďmi bez domova v útulku sv. Lujzy de Marillac a ošetrovni sv. Alžbety. Zorganizovala pre nich mediálny tréning, počas ktorého sa prejavil kľúčový spúšťač nápomocnosti a ľudskosti − empatia.

INSTITUTE OF PROMOTION šíri ideu „zodpovednejšieho spôsobu života v čase voľna aj v práci“ svojho klienta Slovak Telekom z Magio pláže aj do branže. Ich výzva je jasná: „Je čas začať konať šetrnejšie, ohľaduplnejšie a zodpovednejšie,“ k čomu nám zostáva len popriať všetkým agentúram viac takých klientov a ľudí okolo.

Tak nám vyhlásili súťaž Úradnícky čin roka... Pred vojnou by vaša babka zašomrala: To máte za to, že sa nemodlíte! Pri pohľade na najnovší počin z kuchyne agentúry Seesame pre Inštitút SGI a Priateľov Klubu úradníkov dobrej vôle sa vám naozaj najskôr pohne žlč. Prečo? Lebo úradníci nemajú dobrý imidž a služby úradov (aj úradníkov) nie sú optimalizované na spokojnosť zákazníkov, ale na tvrdé, niekedy hlúpe požiadavky zákonov a predpisov. Ale po chvíli pripustíte, že ak toto bude cesta zvyšovania empatie úradov, prečo nie a projektu, ktorý chce vyzdvihnúť na piedestál príklady dobrej praxe vrátane ľudí, ktorí sú za nimi − začnete držať palce aj päste :)