Prečo reklama nefunguje: Súvislosť medzi empatiou a predajom
Nárast dĺžky doby pohybu ľudí v online výrazne zmenil cestu zákazníka. Ako? Podľa prieskumu Salesforce vyplýva, že zákazníci prejdú 90% z cesty kupujúceho skôr, než sa obrátia na obchodného zástupcu. Zvýšená dostupnosť online informácií a aj zvýšený záujem o ne, posunul predajcu do role zakončovateľa obchodu. Iné faktory ako napríklad, reputácia značky či online recenzie ovplyvňujú rozhodovanie pri nákupe oveľa výraznejšie, ako jeho schopnosti. Zoznámte sa lepšie s ďalším kúskom novej reality v blogu na portáli MIG, lebo úlohy marketingu sa rozšírili ešte viac, ako by sme čakali. A pritom musíte mať empatiu, aby ste vedeli, čo vaši potenciálni zákazníci cítia a potrebujú, lebo oni chcú riešiť svoj problém.