Prečo sú virtuálne svety hier ďalšou etapou vývoja sociálnych médií?
Zbohom „universe“. Po webových fórach, webových platformách a mobilných aplikáciách vstupujeme do novej etapy sociálnych médií − multiverse éry − kde sa virtuálne svety hier rozširujú a stávajú hlavnými uzlami sociálnej interakcie a zábavy. Keďže sa v tomto období menia paradigmy v oblasti sociálnych médií, aj v spôsoboch interakcie človek-počítač a k tomu sa navyše do 10 rokov zmiešajú virtuálne a fyzické svety, treba jasne porozumieť, čo prináša prechodová fáza, v ktorej − či chceme alebo nie − už sme. Preskúmajte budúcnosť a „prechrúmajte“ si cestu k nej pomocou seriálu siedmych článkov na portáli TC, označených Extra Crunch, lebo technologické výzvy a príležitosti sa dotýkajú aj marketingu a komunikácie, a to „až v prvom rade“.