Prieskum: Ako v roku 2022 využívajú sociálne siete marketéri a ako populácia?
Ďalší z unikátnych prieskumov Panelu marketingových profesionálov je vonku. Tentokrát sa zameral na tému využívania sociálnych sietí marketérmi a ako bonus je tu aj porovnanie s populáciou Slovenska. A čo z neho vyplynulo? Že marketéri sú nepomerne viac social media ako populácia. A ešte to, že len 20% marketérov je na TikToku, pričom platformu na Slovensku využíva alebo plánuje využívať až 59% značiek / firiem. Nuž marketéri, niečo tu nesedí, takže hor sa na TikTok.
Panel marketingových profesionálov (skrátene Panel marketérov) je otvorená platforma, do ktorej sa marketéri na strane zadávateľov reklamy môžu ešte stále prihlasovať, za čo dostanú kompletné výsledky z každej zo 4 vĺn ročne vopred ešte pred ich zverejnením. Panel marketérov je spoločný projekt platformy TheMarketers.biz (MARKETERS s.r.o.) a prieskumnej agentúry Go4insight. Je určený pre profesionálov a špecialistov z oblasti marketingu. Panel marketérov slúži ako platforma na kontinuálne exkluzívne prieskumy názorov a postojov medzi slovenskými marketérmi a zadávateľmi reklamy na rôzne témy.
Graf: Go4insight.