Psychológia ceny v B2B marketingu: 5 stratégií, ktoré dokážu zvýšiť predaj

Viete, že keď cena produktu končí dvojčíslím 99, tak jehopredaj sa môže zvýšiť až o 24%? Na strane druhej - keď má nákup prebehnúť na základe obdivu, prestíže či kvality a nie ceny, vtedy je lepšie zakončiť cenu jednou alebo dvomi nulami. Máte v tom rozpor? Aj o tom je pychologická tvorba cien, ktorá môže zlepšiť predaj. Pokiaľ si uvedomíte, že môžete mať v rukách len jeden tromf, potom ním môže byť buď cena (...99) alebo významný benefit, kde cena nezohráva až takú dôležitú úlohu. Sú tu aj ďalšie stratégie cenotvorby, s ktorými sa oplatí zoznámiť, lebo niektoré oslovujú chamtivosť, iné dávajú podobným produktom rôzny význam vďaka rôznym cenám a ďalšie sa hrajú s grafikou, s fontami či zobrazením ceny.