Psychológia farieb: Ako vybrať tie najlepšie farebné schémy pre webovú stránku
Keď si uvedomíte, že farby vznikajú interpretáciou rôznych vlnových dĺžok svetla až v mozgu, môže vám napadnúť otázka: Priraďuje mozog počas tejto transformácie k farbe ešte niečo svoje? Áno, pri každej farbe sa mozog inak prednastaví, čím každá farba dostáva iný význam. Aký, to zistíte z prehľadnej infografiky na portáli SMT.
Poznámka: Všimnite si aj štatistiky, ktoré hovoria o vyššej účinnosti farebných obrázkov v porovnaní s čiernobielymi. A možno si pritom navždy zapamätáte aj to, že: Analytický systém mozgu, ktorý spracúva statické obrázky, je farebný! Potom už nebudete dráždiť neuromarketérov zverejňovaním ČB obrázkov a fotiek, aj keď by to vaši klienti chceli. V ČB schéme pracuje len systém analyzujúci pohyb − ČB obrázky nie, ČB filmy môžu byť.
Have you considered how the use of color can influence your website visitors' behavior? (via @MarkWalkerFord) https://t.co/VjByC8Q5qE
— Social Media Today (@socialmedia2day) April 26, 2020