Rebríčky DAR / DEA idú do finále. Ako Zlatý klinec ovplyvnil kategóriu IDEAS?

Výsledky kreatívnej súťaže Zlatý klinec aj tento rok premiešali rebríčky DAR (Digitálna agentúra roka zostavovaný z členských agentúr ADMA) a DEA (Digital Exellence Awards zostavoaný z nečlenov ADMA). V kategórii IDEAS prvé miesto patrí agentúre THIS IS LOCCO, za ňou nasleduje agentúra Elite/Monday Lovers a tretiu priečku zaujal nováčik v ADMA, agentúra Istropolitana Ogilvy, informovala na svojom portáli ADMA.

Konečné výsledky DAR a DEA budú vyhlásené 20.11.2024 na slávnostnom odovzdávaní cien po skončení konferencie MARKETING RULEZZ 2024: Riding the WAVES v bratislavskej Starej tržnici.

Partnerom slávnostného večera DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA 2024 je online supermarket Košík.sk – špecialista na veľké a výhodné nákupy.

Foto: adma.sk.