Reklama Hasbro: Chlapci s bábikami. „Brand purpose“ alebo vidina nového trhu?
Úprimná snaha o „brand purpose“ alebo len obyčajný dravecký inštinkt firiem s túžbou neustále rozširovať svoj trh o nové spotrebiteľské skupiny, ktorý nerešpektuje žiadne tabu? To asi napadne každého po zhliadnutí novej reklamy značky Hasbro v Brazílii, ktorá emocionálne nabáda chlapcov, aby sa hrali s bábikami. A dôvod či benefit? Učiť sa starostlivosti o druhého (We All Can Take Care). Je ťažké uveriť, že Hasbro chce vzdelávať a nie predávať... Bábiky chlapcom.
Pozrite sa, ako značka Hasbro vo svojej brazílskej kampani vysvetľuje, prečo by sa mali chlapci hrať s bábikami:
V tejto súvislosti sa začínajú objavovať aj indície, že snaha získavať nové spotrebiteľské skupiny dostáva nový rozmer a jedným zo súčasných trendov je aj skutočnosť, že produkty, ktoré boli doteraz výhradne ženskou záležitosťou, začínajú tvoriť komunikáciu aj smerom ku chlap(c)om: Napríklad značky mužského make-upu síce decentne, ale predsa komunikujú na Instagrame
a napríklad Philips OneBlade kompletne rozšíril holiace plochy na tele mužov, vrátane intímnych miest tam dole.