Reťazec KFC vsadil na „pozastavené“ oblizovanie prstov. Prečo nie

Poznáte to – pustíte sa do úžasného jedla prstami s veľkou chuťou a na konci si ich jednoducho – oblížete. Taká bola pointa reklamnej kampane reťazca KFC Finger Lickin‘ Good, ktorú prerušil až COVID-19. Veď kto by si v takom čase oblizoval prsty... Keďže koncept hry s „neoblizovaním“ si prstov sa dá rozvíjať, prichádza KFC s ďalšou verziou reklamy, v ktorej rozostruje časť ikonického sloganu „Finger Licking“ a pýta sa: „That thing we always say?“ Miesto riešenia radí, aby ste sa tomu vyhýbali, aspoň v súčasnosti. V integrovanej kampani cez OOH a na kýblikoch reťazec tiež varuje, že lízanie prstov v súčasnosti nie je žiadúce alebo nabáda aspoň na dôkladné umytie prstov pred ich lízaním. Inak pekná hra s textom a významami slov.

Foto: youtube.com; KFC UK and Ireland