Richard Shotton: Ako výber slov ovplyvňuje vnímanie produktov spotrebiteľmi?
Kým slovesá vytvárajú akciu, prívlastky kvalitu. Zamýšľali ste sa niekedy nad tým, ako menia vnímanie produktov použité rámce jazyka? Ako výrazne sa výberom slovesa mení jav, napríklad, vnímanie rýchlosti áut vo videu, ktoré havarovali, keď bude reč o rozbití, zrazení, narazení, udrení, kontaktovaní? Objavte využitie jazyka (ale aj obrazu) spôsobom, ktorý spotrebiteľom uľahčí predstavu o využívaní vášho produktu v blogu z dielne dvojice Richard Shotton & Will Hanmer-Lloyd na portáli MW.
Richard Shotton, svetový behaviorálny marketér, vystúpi ako keyspíker na Konferencii Marketing RULEZZ − Heads Up! 27.9.2022 v Starej tržnici v Bratislave.
How the language we use affects how we interpret events - from policies (think death tax vs estate tax) or products (think Chilean Sea Bass vs Patagonian Toothfish)
— richard shotton (@rshotton) May 18, 2022
A new piece from me and @Willlloyd of @TotalMediaUK https://t.co/opnHN7P5sp pic.twitter.com/ixuLpwZvCW
Foto: pixabay.com; @Biljana Jovanovic.