Richard Shotton: Cesty k spokojnosti s prácou v tíme
Keďže reklama a marketing sú tímové záležitosti, príde vám vhod najnovší blog, v ktorom Richard Shotton vysvetľuje, ako si udržíte svoj tím. Zaujímavosťou je, delenie sveta člena tímu na vonkajšie a osobné motivátory. Kým o druhých si myslíme, že ich motivuje plat, pracovný rozvrh a istota zamestnania, o sebe si myslíme, že nás v práci poháňa rozvoj zručností, tvorba hodnôt a dobrý pocit zo seba. Nezľahčujte to, lebo vedúci si myslia, že motívy iných sú menej ušľachtilé, ako ich vlastné.
Richard Shotton je autor najpredávanejšej knihy The Choice Factory o tom, ako aplikovať zistenia z behaviorálnej vedy na reklamu a marketing. Richard v súčasnosti patrí aj medzi najoceňovanejších spíkrov v oblasti marketingu a vystúpi ako keynote spíker na najväčšej marketingovej konferencii Marketing RULEZZ 2022, ktorá sa bude konať 27. septembra v Starej tržnici v Bratislave. Registrujte sa už dnes!
The extrinsic incentive bias is the idea that we think that other people are more motivated at work by money and benefits than we are: we're driven by the challenge, they're driven by the cash
— richard shotton (@rshotton) July 28, 2022
A new piece for @MediaCatMag on what you can do about ithttps://t.co/X6lQ8mRQy3 pic.twitter.com/InqGUZ8a0D
Foto: pixabay.com; @ StockSnap.