Richard Shotton: Už Edison vedel, že novinky desia ľudí. Ako to prekonať?
V dnešnej ére búrlivých zmien je tu staronová výzva: Ako povzbudiť spotrebiteľov, aby prijali radikálne inovácie a zmeny? Poučenie nájdeme v minulosti, kedy ľudstvo radikálne zmeny zažívalo častejšie, ako dnes a kedy neustály prúd vynálezov doslova narúšal spoločnosť: Od chladičky, práčky, cez spaľovací motor až po telefón / mobil. Edisonova žiarovka a elektrina sú dobrý príklad. Edison vo všetkom, čo mohol, napodobňoval predchádzajúcu technológiu, aby nevystrašil verejnosť neznámymi novinkami. Táto technika má dnes meno, volá sa skeumorfizmus a marketéri by ju mali používať pri uvádzaní radikálnych noviniek na trh. Prečítajte si úžasný článok Richarda Shottona o uvádzaní radikálnych noviniek na trh, ktorý mimochodom vystúpi na Konferencii Marketing RULEZZ 27.9.2022 v Starej tržnici v Bratislave.
Great marketers have long realised that disruptive ideas both scare and excite people
— richard shotton (@rshotton) May 16, 2022
Since that fear hampers adoption, people like Edison & Jobs have ensured that elements of their new tech apes familiar tech
A new piece I've written for @MediaCatMag https://t.co/cWK60uJGhB pic.twitter.com/R2Ss0qhor8
Vizuál: mediacatmagazine.co.uk