RIESENIA blog: 5 krokov, ako začať s firemným blogom

„Najťažšie je začať“ a „nikdy nie je neskoro“ − sú dve kľúčové skúsenosti, ktoré nám predkovia zakódovali do jazyka formou porekadiel. A plne platia aj pre tvorbu firemných brandovaných blogov. Teraz, v dobe ustupujúcej korony a zrýchlenej digitálnej transformácie je pre značky najdôležitejšie prehlbovanie vzťahov so zákazníkmi. Ak ho ešte nemáte, mali by ste sa poškrabkať na hlave a pustiť sa do diela, lebo firemný blog je jedným z nosných „vzťahotvoričov“. Že to nie je nemožné, to zisítíte z 5 krokového návodu Barbory Birčákovej, copywriterky a social media helperky z agentúry RIESENIA.com. A aby ste nezostali levitovať vo vzduchoprázdne a mohli sa inšpirovať tým najlepším, prikladáme aj odkaz na kolekciu World's TOP 25 brandovaných blogov v roku 2020, ktorú podľa prieskumu zostavila indická interaktívna agentúra Artiyum. Tak a teraz je to už len a len na vás.

Obrázok na titulke: blog.riesenia.com/.