Ročenka DIGITAL AGENCIES 2019: 7 dôvodov, prečo si ju aspoň prelistovať

Pretože renomovaný ekonóm Juraj Karpiš z INESS v nej hodnotí možný príchod ekonomickej recesie na Slovensko, prezident ADMA Peter Šurín predstavil správu o našom trhu digitálneho marketingu a predseda IAB Slovakia Matej Kolárovský zhodnotil vývoj a predstavil víziu v online médiách a reklamy na Slovensku. Dočítate sa aj o tom, ako vnímajú príchod ekonomickej recesie samotní slovenskí marketéri a ako sa na ňu dobre pripraviť vo firmách i agentúrach. Dozviete sa aj to, že trhu digitálnych agentúr sa darí a narástol o 24% a kto sa stal prvým držiteľom exkluzívneho ocenenia DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA 2019. A nakoniec získate prehľad vyše stovky digitálnych agentúr na našom trhu, a to vrátane podrobných profilov tých najvýznamnejších branžových hráčov. To všetko v ročenke DIGITAL AGENCIES 2019 - na stiahnutie zdarma TU. Ak ste z branže, mali by ste si ju aspoň prelistovať:)