Sila autenticity v PR a jej 9 najväčších driverov
Viete, na čo kladie dôraz vaše publikum? Momentálne na autenticitu. Globálna tohtoročná štúdia spoločnosti FleishmanHillard The Power of Autenticity odhalila, že mnohé značky a spoločnosti čelia problému autenticity. Identifikovala aj 9 driverov, ktoré formujú vnímanie a presvedčenie spotrebiteľov. Anotácia štúdie uskutočnenej na 5 kontinentoch na portáli PR Week vás elegantne updatne.
Graf: www.prweek.com; @FleishmanHillard | pixabay.com; @OpenClipart-VectorsKnowing the right issue to champion and the right words to say is more complex than ever. PRWeek shares key takeaways from the 2021 @FleishmanUK report, The Power of Authenticity - Download now. https://t.co/xyvoOwvXh6 pic.twitter.com/4x5PeEA4ZK
— PRWeek UK (@prweekuknews) August 16, 2021