SKETCHER: Čo bolo na Digital RULEZZ 2018 to najdôležitejšie

„Boli sme na najväčšej konferencii o digitálnom marketingu a dozvedeli sme sa tam jednu dôležitú vec“, píše hneď na úvod Barbora Váradyová vo svojo blogu pre SKETCHER. O tej „veci“ sa samozrejme musíte sami dočítať v tomto blogu, nedovolíme si však neuviesť jej výber aspoň troch podnentných citátov z úst spíkrov konferencie:

Josef Šlerka, Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky: „Facebook chce, aby sme zostali na ňom čo najdlhšie, nie aby sme sa na ňom cítili príjemne.“

Petr Houzar, Google: „Facebook je ako nudná rodinná večera, na ktorej musíte byť.“

Peter Šebo, moderátor konferencie, TheMarketers.biz: „Ak ste sa s niekým niekedy rozprávali o budúcnosti digitálneho marketingu, tak vedzte, že tá už je dávno tu. Otázka je len v tom, či si to my ako marketéri chceme pripustiť, alebo budeme čakať na to, kým to všetci konkurenti urobia a my si potom všimneme, že niekto robí niečo navyše.“