Snapchat: Footprints Report zmapoval trendy pri nakupovaní

A zas trochu o Snapchate, ktorý pred niekoľkými mesiacmi oznámil, že začne využívať dáta o svojich užívateľoch a spracuje ich do správy tzv. Footprints Report. Snap z týchto dát vie zmapovať správanie sa používateľov, napríklad ktoré obchody či reštaurácie navštevujú, a na základe nich dokáže vytvárať nové príležitosti pre marketérov.

A teraz je tu nová správa o spotrebiteľskom chovaní sa používateľov pri nakupovaní oblečenia. Správa krásne mapuje aké vekové kategórie používateľov Snapchatu chodia nakupovať, kedy a koľkokrát, kam chodia pred a po nákupoch a v ktorých parametroch sú afinitnejší ako ostatní spotrebitelia. Aj keď u nás to využitie zatiaľ prakticky nemá, Footprins Report je pekná ukážka, ako poskytovať marketérom atraktívne dáta na to, aby lepšie zasiahli správnu cieľovú skupinu.