Social Media: Ako na konverziu publika? Použite preklik na Landing Page

Keď sa stretne 17 dobrých grafov, ktoré mapujú dlhodobé dianie, vývoj sociálnych médií a správanie sa ich publík, je ťažké vybrať ten, ktorý najlepšie vystihuje marketingovú podstatu problému. Keďže na konci marketingového úsilia je získavanie kupujúcich, nezaškodí si pripomenúť, že návštevník sociálnych médií v priemere vykoná konverziu až po 3 návštevách stránky, čo znamená, že získať nových kupujúcich nie je až také jednoduché. Ako teda dostať týchto návštevníkov späť na vašu stránku? A tu práve prichádza ten najzaujímavejší graf, ktorý ponúka riešenie: najjednoduchším spôsobom je síce remarketing, ale v hre sú aj ďalšie postupy, z ktorých sú najvýznamnejšie preklik na landing page, e-mail, chatbots a SMS-ky. Ako by ste obstáli vy v tejto konfrontácii? Navyše z ostatných grafov, ktoré zachytávajú zmeny od roku 2009, vyplýva poučenie, že trh sa rýchlo mení, že je potrebné sledovať zmeny správania a najmä využívať trendové vlny.