Social Media: Aktuálne formáty reklamy a trendy dôvery k značkám

Updatnite si informácie o reklamných formátoch, ktoré sú momentálne aktuálne na všetkých hlavných sociálnych sieťach a aby ste nezabudli, že reklama nie je len o formátoch, doplňte si aj výsledky posledného výskumu týkajúceho sa budovania dôvery k značkám na sociálnych sieťach.

V prehľadnej infografike nájdete všetky aktuálne formáty reklám pre Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube a aj AdWords.

Ale nezabúdajte, že reklama nie je všetko, preto by ste mali budovať aj dôveru publík k značke. A aké sú najnovšie trendy, ktoré ovplyvňujú dôveru, podľa posledného výskumu? Sociálne médiá sú najlepšie nielen na budovanie emocionálneho vzťahu medzi spotrebiteľom a značkou, či vytváranie priestoru pre dialóg. Spoznajte aj ich ďalšie aktuálne pozitíva.