Social Media: Facebook chcel kúpiť Houseparty. Teraz tento zámer opúšťa
Aplikácia Houseparty patrí medzi 5 nových sociálnych platforiem, o ktorých by digitálny marketéri mali vedieť. Okrem Houseparty sem patria ešte TikTok, Caffeine, Lasso a Steemit. Housparty je „group-video messaging“ aplikácia, vznikla v roku 2016, má viac ako 20 miliónov používateľov a umožňuje hromadné video chatovanie naraz až pre 8 účastníkov,. Facebook v minulom roku prejavil o túto aplikáciu vážny záujem, keďže jej používatelia sú vo vekovej kategórii do 24 rokov a práve tu má Facebook ambície posilňovať svoje postavenie. Z tohto zámeru však zišlo kvôli, a to kvôli reguláčným pravidlám monopolných postavení subjektov na trhu. Viac informácii a tomto zámere Facebook-u, ako aj jeho ďalších stratégiach posilňovania svojej pozície na trhu nájdete na portáli SMT.