Social Media Marketing: Chcete osloviť mileniálov? Zabudnite na Facebook!
Myslíte si, že porozumieť mileniálom a komunikovať s nimi je ťažké, alebo to vyžaduje aspoň zvýšenú pozornosť a úsilie? Nech odpoviete akokoľvek, nikomu z marketingu a reklamy nezaškodí aktualizácia informácií o mileniáloch − kde sú a na čo počúvajú:
Mileniáli sú generácia, ktorá plne ovládla internet, vyrástla na Facebooku a ktorá z neho už aj odrástla, lebo nechce byť so svojimi „starými rodičmi" v jednom priestore. A čo o ich správaní hovoria výsledky novšieho prieskumu? Kým 76% ľudí nad 35 rokov si kúpilo produkt na základe reklamy na Facebooku, u mileniálov to bolo len 58%. Lepšie ich preto oslovíte videoreklamou, influencer marketingom, ale najmä autentickým - ľudským štýlom, zachovávaním súkromia a rešpektovaním pravidiel. Pekne o tom píše článok na portáli PR News plný presvedčivých faktov a štatistík.
A keďže konanie človeka poháňa motivácia, pozrite si aj nový prieskum, ktorý odhalil niečo, čo sa doteraz v súvislosti s mileniálmi ešte nespomínalo. Ako táto materialistická skupina kompenzuje svoju (nad)spotrebu? Viacej z nich vníma pnutie medzi konzumným správaním a enviromentálnymi problémami, preto sú náchylní kompenzovať toto napätie spotrebiteľským správaním, voľbou zodpovedných značiek, ktoré im umožnia, aby sa stali súčasťou dobrých vecí. Aj článok z portálu ADWEEK je postavený na presvedčivých faktoch a štatistikách.