Tam, kde YouTube končí, PornHub práve začína

Ukázalo sa to minulý týždeň, keď vypadla sieť YouTube. Viete, kto z toho mediálne vyťažil? Správne, PornHub! Krivka jeho návštevnosti totiž v priebehu pár hodín vyletela nahor a skončila o 21% nad jeho priemernou dennou návštevnosťou.

Stránka pre dospelých PornHub je v popredí záujmu marketérov už dlhší čas – vďaka svojej nekonvenčnej komunikácii, kreativite a milému plazivému marketingu. Tento portál sa totiž vo svojej marketingovej stratégií dlhodobo snaží využívať každú príležitosť a poukazovať na to, že ľudia na ňom trávia viac voľného času, ako by sa zdalo. Keď napríklad na ostrove Hawai nedávno vyhlásili stav ohrozenia a ľudia museli ostať doma, hádajte, čo sa stalo? Zasa rástla návštevnosť PornHubu. Áno, aj takto vyzerá čaro sociálnych sietí v kombinácii s premyslenou komunikačnou stratégiou tohto PornHub. A neboli z toho prekvapení ani na portáli Mashable. Palec hore!